Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Генсяк Л$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Генсяк Л. Освітній вимір функціонування медіа. Приклад "Радіо Ватикану" [Електронний ресурс] / Л. Генсяк // Українська полоністика. - 2018. - Вип. 15. - С. 110-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Up_2018_15_14 Це опрацювання здійснює спробу аналізу проблематики медіа в освітній перспективі. Воно вказує на два основні виміри: педагогіку медіа, завданням якої є підготовка людини до свідомого користування засобами соціального мовлення, та медіаосвіта, яка навчає послуговуватися ними в щоденному житті. Важливим є внесення цих вимірів в окреслену аксіологічну систему. Щоб місія медіа мала сенс, потрібно сконцентрувати її навколо людини, отож основним критерієм є антропоцентризм. Однак якщо в центрі медійної діяльності повинна бути людина, то ключовим освітнім викликом є задоволення її потреби в інформації. У цій праці наводиться приклад "Радіо Ватикану" - радіостанції, яка виконує роль голосу Папи і Католицької Церкви у світі.
|
|
|